Blog

Hasznos cikkek

Kiknek szól a szórólapkampányod?

Kiknek szól a szórólapkampányod?

Találd meg a megfelelő célközönséget! A szórólapkampány továbbra is az egyik leghatékonyabb offline marketingeszköz – különösen akkor, ha jól célzott közönséget érünk el vele. A siker nem pusztán a figyelemfelkeltő designon vagy a jól eltalált példányszámon múlik,...

Hogyan ellenőrizd szórólap kampányodat?

Hogyan ellenőrizd szórólap kampányodat?

Miért számít az ellenőrzés és hogyan valósítható meg? A szórólapterjesztés ellenőrizhetősége kulcsfontosságú a marketing költség megtérülésének beazonosításához. A nagyvállalatok gyakran nincsenek tisztában azzal, hogy a befektetett pénzük (tervezés, nyomtatás,...

A papír hatás: ami kézzelfogható, az megmarad

A papír hatás: ami kézzelfogható, az megmarad

Bevezetés: Az úgynevezett „print vs ebook” vitában a papírkönyv előnyei sosem halványultak el. Egyre több kutatás bizonyítja, hogy a taktile élmény olvasás, azaz a papír tapintása, az illat és a fizikai jelenlét miatti élmény mélyebben leköti az embert – és ez a...

A környezettudatos szórólap:  fenntartható reklám

A környezettudatos szórólap: fenntartható reklám

A szórólapok még mindig népszerű és hatékony marketingeszközök, de sajnos gyakran a szemetesben végzik és jelentős környezeti terhelést jelentenek. Szerencsére ma már számos módja van annak, hogy egy szórólap ne csak figyelemfelkeltő, hanem környezetbarát is legyen....

Költséghatékony reklám:  a szórólapok ereje

Költséghatékony reklám: a szórólapok ereje

A kis- és középvállalkozások számára a reklámra fordított költség általában szűkös, de kulcsfontosságú tényező. A nagyobb cégekkel ellentétben egy kisebb vállalkozás nem engedheti meg magának reklám csapat vagy marketing szakember alkalmazását, így legtöbbször külső...

A hatékony szórólap ismérvei

A hatékony szórólap ismérvei

A szórólap még mindig az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb nyomtatott reklámeszköz, amellyel gyorsan és közvetlenül érhetjük el célközönségünket. Ugyan hatékony eszközei a marketingnek, hiszen közvetlenül juttathatják el üzenetünket a célközönséghez, azonban...

Kérjen egyedi ajánlatot!