Blog
Hasznos cikkek
Szórólap, brosúra vagy katalógus? – Mikor melyiket válaszd?
A nyomtatott reklámanyagok – szórólap, brosúra, katalógus – ma is hatékony kiegészítői lehetnek digitális kampányaidnak. Az, hogy mikor melyiket érdemes használni, nagyrészt a célodtól, a célközönségtől és a mondanivalódtól függ. Segítünk eligazodni, hogy megtalálhasd...
Etikus szórólapterjesztés – így kerüld el a pazarlást és érd el ügyfeleidet
A szórólapterjesztés még mindig az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb reklámeszköz, kiemelten a kis- és középvállalkozások számára. Egy jól célzott szórólap közvetlenül jut el a potenciális ügyfelek postaládájába, és gyorsan eredményt hozhat. A gond csak az, hogy...
Kiknek szól a szórólapkampányod?
Találd meg a megfelelő célközönséget! A szórólapkampány továbbra is az egyik leghatékonyabb offline marketingeszköz – különösen akkor, ha jól célzott közönséget érünk el vele. A siker nem pusztán a figyelemfelkeltő designon vagy a jól eltalált példányszámon múlik,...
Hogyan ellenőrizd szórólap kampányodat?
Miért számít az ellenőrzés és hogyan valósítható meg? A szórólapterjesztés ellenőrizhetősége kulcsfontosságú a marketing költség megtérülésének beazonosításához. A nagyvállalatok gyakran nincsenek tisztában azzal, hogy a befektetett pénzük (tervezés, nyomtatás,...
A papír hatás: ami kézzelfogható, az megmarad
Bevezetés: Az úgynevezett „print vs ebook” vitában a papírkönyv előnyei sosem halványultak el. Egyre több kutatás bizonyítja, hogy a taktile élmény olvasás, azaz a papír tapintása, az illat és a fizikai jelenlét miatti élmény mélyebben leköti az embert – és ez a...
Szórólap: A kézzel fogható, mérhető reklám sikerének titka
Szórólap: A kézzel fogható, mérhető reklám sikerének titka A digitális reklámzaj világában könnyű megfeledkezni a klasszikus, mégis költséghatékony megoldásokról. Pedig a szórólap még mindig az egyik legjobban mérhető és elérhető reklámanyag, ha okosan használjuk. De...
Pazarlásmentes szórólapterjesztés – így lesz hatékony és környezettudatos a marketinged
Pazarlásmentes szórólapterjesztés – így lesz hatékony és környezettudatos a marketinged A szórólap továbbra is az egyik legkézenfekvőbb, mégis hatékony eszköz a helyi és régiós marketingben. A titok azonban nem a mennyiségben, hanem a minőségben rejlik. A...
A környezettudatos szórólap: fenntartható reklám
A szórólapok még mindig népszerű és hatékony marketingeszközök, de sajnos gyakran a szemetesben végzik és jelentős környezeti terhelést jelentenek. Szerencsére ma már számos módja van annak, hogy egy szórólap ne csak figyelemfelkeltő, hanem környezetbarát is legyen....
Költséghatékony reklám: a szórólapok ereje
A kis- és középvállalkozások számára a reklámra fordított költség általában szűkös, de kulcsfontosságú tényező. A nagyobb cégekkel ellentétben egy kisebb vállalkozás nem engedheti meg magának reklám csapat vagy marketing szakember alkalmazását, így legtöbbször külső...
A hatékony szórólap ismérvei
A szórólap még mindig az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb nyomtatott reklámeszköz, amellyel gyorsan és közvetlenül érhetjük el célközönségünket. Ugyan hatékony eszközei a marketingnek, hiszen közvetlenül juttathatják el üzenetünket a célközönséghez, azonban...









